< Till bloggens startsida

Motion

Skola 08.45-14.00
Kom hem och fixade maten sen började Emma och jag cykla iväg. Det gick ganska fort tyckte jag fast det är 7 km. Gymmade först i 1 timme lite till och sen gick vi och simmade 1 km, efteråt duch och uppfrächning + bastu. Kom på att vi ville ha något från mataffären eller det var rättare sagt jag som ville ha mysli och mjölk. Motionen har varit på topp idag med cykling, styrka och kondition!



Nu när vi är hemma har jag ätit en skål med mysli + mjölk och en apelsin. Riktigt gott!
Dagen har överlag varit skitbra tycker jag och när jag ringde till Daniel idag så blev jag bara ännu gladare av att prata med hon förståss men alldeles för att han har fått ett J O B B så nu blir det mycket bättre tider och vi kanske kan hitta på lite mera.

Annat:
The Last Song var en skitbra film! REKOMENDERAS för de (få) som inte har sett den!

Snart ska jag kolla på The back-up plan och sen blir det väl att gå och lägga sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0