< Till bloggens startsida

mittiveckandagen

Skola 08.15 - 14.30 kanske?
Hade i alla fall räknetent i läkemedels idag det gick skitbra, tyckte det var busenkelt och jag fick godkänt. Det är nämligen så att man måste ha alla rätt e dehär tenterna. Men nu ärd den över då.
Sen jag kom hem har jag bara jobbat på att skriva om Astma så nu är det klart, ska kolla över resten av projektet lite och senare blir det matlagning och Zumba som börjar 18.00.

Igårkväll läste jag i twilight (lite trög med det) och nu är det bara 1 kapitel kvar så får jag börja med tredje boken. Böckerna är skitbra men anledningen till att jag inte läser är för att jag inte hinner så nu vet ni de.

men nu köttbullar.. eller vad det nu blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0