< Till bloggens startsida

MÅNDAG

Ja veckans första dag då IGEN. Hänt det samma i skolan ungefär så inget att berätta om.
Tog 3ans buss in till stan, gick och fixade busskortet så nu får vi åka 40 resor med stadsbuss då. Sen lunchade vi på Arnolds med den samma kyckling-ceasar baglen som jag alltid tar, sen handlade vi mat och lite presenter. Letade även efter ljus men det fanns bara på Indiska och de skulle ha kostat 12€ för 3 ljus men det blir väl nog dem sen eftersom de färger jag ville ha fanns ingen annan stans.

Annat:
Kommer dega framför datorn ikväll´, hoppas på att den klarar av att kolla någon film.
Det som kanske händer är att vi spelar Buzz?
Måste fixa läxorna..

Men nu ska jag kolla på facebook, fixa en kaffe, lyssna på musik och bara ta det lungt.. hörs senare!

PS. på villan var det skithärligt, har haft en underbar helg med världens bästa kille. Helgen bestod av god mat, vilande, pratande, mysande, leta snäckor och stenar till mitt rum, lägga ut nät, röka aborre, fixa till lite på deras gräsmatta och kortspelande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0