< Till bloggens startsida

Lilla Lördagen

Skola 08.15-14.30
Sen hem och började fixa ett nytt Facebook eftersom jag vill komma in på det i skolan också. Så nu har jag ett nytt! men det gamla lämnar men jag tar bort vännerna därifrån (så blir inte lessen om ni märker, det är bara att lägga till den andra malin) för om vännerna är borta kommer man inte in på det så lätt när man söker och jag vill ju den ska vara så gott som borta så.

Emma och jag har varit på Zumba ikväll här i A-huset och det var skitkul och mega träning! Sen bara frächat upp sig och så har vi varit till Sofie med en present som fyllde för typ 1 månad sedan (upps försenad) annat har vi inte gjort.

Nu ska jag äta en myslikopp och kolla filmen Valentines Day.

PS. The back-up plan var skit bra, REKOMENDERAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0