< Till bloggens startsida

kväll

Har bara suttit och degat nu eftersom det visade sig att det inta var något Zumba ikväll.

Nu ska jag ta mig en kladdmuffins i handen som vi bakade igår och ett mjlkglas och fira eftersom jag får åka hem imorgon är ledig från gymnastik imorgon och på fredag, lucky mee.
Annat intressant är att jag har stoppat in mera musik på iPoden som är uppdaterad till 4 nu också, och på fredag ska jag åka och handla hörlurar så jag kan lyssna också haha!



bara för att Jaden är så söt!

Kommentarer
cissi

jejj 4! :D men tå man oppdatera jeter e opp ackon ur an fast man itt annvänder an :/

2010-09-15 @ 22:11:38
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0