< Till bloggens startsida

Kväll

Har varit och simmat nu ikväll och det var riktigt härligt, efter det åkte vi till eepee och handlade apelsin, vindruvor och tuggummi. Blev så sugen på en apelsin och vindruvorna kom på köpet. Tuggummet kan behövas i jobbet efter maten osv. Har nyss ätit en apelsin men några små utslag har plåppat upp så det är väl nog apelsin som jag smått reagerar mot, men inget farligt äter nog dem ändå.

Nu ska jag kolla på Idol när de sjunger, orkar inte vänta på röstandet eftersom det visas 23.40 tror jag och jag ska upp 06.00 så det är ingen bra idé. Har skiftet 07.00-15.00 imorgon. Ska bänka mig nu och mysa med filten och vindruvorna! 

PS. Elin (från Finland), boorde vara med ikväll enligt aftonbladet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0