< Till bloggens startsida

iPod


Ett sånt här skal skulle vara coolt att ha till min iPod,
men de finns väl knappast i Finland eller?


Och en av dessa skall jag skaffa mig snart för de jag har så har den ena givit upp det totalt nu så man hör nästan inget. Eller så blir det en rosa variant av Apple, ska se om jag hittar någon bild. nej hittade ingen bra..

Annat i Teknik väg som jag ska skaffa mig inom kort är en extern hårddisk, en billig en för den delen!

Men nu ska jag åka ut och cykla här i Vasa.

Kommentarer
cissi

täjde mörkråsa skullcandy e suuper bra har täj ja å så :D ha haft täj jag har nu i mäir än e halvår å e låter samma ur di än så. :)

2010-09-01 @ 19:50:42
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com
Malin

Ja just ja du har ju täj tu å :D Men he låtär ju bra ja köper väl täj ja kommer uvi tå :D men na Paul Frank skal kmr ja väl it hitt.. :/

2010-09-01 @ 20:54:29
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0