< Till bloggens startsida

Helgen är här!

Idag har Linn och jag fixat vår projekt i folksjukdomar så nu har vi det klart, bara presentationen kvar då som är på Onsdag hoppas allt går bra och vi får ett bra vitsord. Vi håll på med det från 1 till 4 så jag har inte hunnit med så mycket annat.
har nyss ätit mammas mat och nu har jag bara börjat fixa mig lite inför kvällen. Vet inte riktigt vad det blir, kanske åker vi ut med Markus som har fått körkort får se får se, man ska inte ta det så hårt vad det än blir. Åtminstone ska jag försöka träffa på Måne ikväll igen eftersom jag ska ha några tröjor av henne.

Känns skitbra när det bara är fredag, känns som lördag eftersom man kom hem igår men det är det inte, såååg skönt!



Willow Smith - Jadens lillasyster alltså Will Smith's unge.
Visste inte att hon kunde sjunga, och hon är ju inte precis dålig för att vara 9 år, tycker låten är skitbra!


Dessutom har hon ju ganska cool stil också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0