< Till bloggens startsida

Header

Behöver verkligen en förändring här på bloggen nu, men jag har inga bilder tycker jag, måste försöka redigera ihop något över helgen. Men jag skulle vilja ha någon bild av mig själv också men jag har inga sådana kort eftersom jag hatar att se mig själv på kort.. Men jag ska försöka.

Gårkvällen blev att Måne hämtade mig och vi åkte iväg till Näsby och satt där och pratade om allt mella himmel och jord. Vi kom hem ganska tidit eftersom hon skriver student idag också, hoppas det går bra nu! håller tummarna uppe gumman! Idag ska vi åka till Vasa när hon har skrivit färdit, blir väl lite shopping då kanske men ska försöka att inte handla såå mycket. Ikväll vet jag inte alls vad vi hittar på men bara det är något så blir vi väl nöjda. Värst när det regnar så jevla mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0