< Till bloggens startsida

en ledig dag

men ändå inte så ledig eftersom jag måste läsa på diverse prov idag som läkemedels teori och hemservice, båda har vi imorgon + ett framförande i folksjukdomar men det hoppas jag går bra utan förberedning, det brukar gå bättre då.
Igår var Emma och jag in till stan och handlade det vanliga alltså mat men vi gick även till Bilskolan och frågade när det var lämpligt att börja när man fyller i april och maj så det var december eller januari, men eftersom julen ställer till det i december så blev det den 3 Januari direkt när vi återvänder till skolan så det är nog ett bra tag kvar ännu, men tanten tyckte vi kunde anmäla oss direkt så det gjorde vi.
Efter detta besök fortsatte vi till Valhalla för att se om de hade några brochyrer över tatueringar att ta hem men nej de hade de inte bara där på plats att sitta och bläddra i och det kunde vi inte börja med eftersom de stängde efter 15 minuter. Så lite synd ändå att man måste hitta tatueringen själv på netet..

Inhandlade denna:

eftersom den andra brann upp,
men min är svart och gul och har 2200W,
men annars likadan fick med munstycket
som skapar volym också.


Nej nu ska jag fixa lite frågor i läkemedel som Linn och jag kämpade med igår också  och sen gå och äta med Emma, Sofie och Becca till skolan, för jag är ju nämligen på internatet eftersom jag tyckte det skulle vara för dyrt att åka hem och ändå bara läsa på prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0