< Till bloggens startsida

Buzzz

ja ikväll har vi spelat Buzz Emma, Jag, Sofie, Becca och Pontus hejade på.
Jag ägde ut alla, haha! Men oftast har man nog bara tu i det där spelet så det var inte så jag fick någon mer status än andra precis men kul hade vi så kör väl på nytt nästa vecka om vi får in det i schemat då.
Annat vi gjort ikväll är att Emma och jag har varit på Cykeltur i Gamla Vasa och sen till Rinta-Juoppi och kollat på bilar och på vägen hem tog vi där via Sunnanvik, passlig runda med backar. Dessutom har vi "pallat" äpplen för de är såå jevla goda.

men nu ska jag tvätta mig ur ansiktet och göra mig redo för natt för imorgon blir det Sports Gym på Gymnastiken ser framemot det. Efter det blir det packning och mat sen hemtar morsan mig och så åker vi till stan och jag ska försöka hitta min vinteroutfit sen hem och FREDAGSMYS på Villan, loove it! Kommer inte blogga före Söndag för det blir Villan hela helgen lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0