< Till bloggens startsida

Vinter redan?

Ja man får börja fundera nu när snön kommer redan, fastän det är snöblandat regn men ändå! Jag vill absolut inte ha vinter ännu. 

Är hemma nu efter dagaens praktik och ska äta något före jag åker iväg och simmar med Emma, senare ikväll blir det väl nog bara att ta det lungt också för imorgon åker man till skolan och planerar yrkesprovet. Annars idag har jag bläddrat i Avon katalogen och hittade nog ett som annat som vanligt skulle gärna vilja beställa men jag vet inte tycker jag har handlat så mycket på sista tiden, men man vill ju ha.

Nej nu lite härliga höstbilder istället för det här vädret.







Nu skinksallad och sen simning!

Kommentarer
Emma

Snygga bildeeer ;D

2010-10-14 @ 19:28:14
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0