< Till bloggens startsida

Update

Ja något funktionärsfest blev det inte i lördags eftersom ingen av oss hade någon lust, det var nog planerat att vi skulle åka men vi var så trötta så vi såg ingen nytta i det. Så det blev bara en Näsby runda och chill. Söndagen jobb från 7.00 - 13.00 och sen hem och det var meningen vi skulle på kalas men jag började må så illa så jag kunde inte följa med, senare på kvällen blev det bättre och Daniel kom och vi åkte på kaffe med Emma och sen till D för att prova en baslåda.

Måndag ledig - blev en Vasadag med mamma hittade en stickatunika, strumpbyxor, bh, trosor, miniuggs och ett armband.
Idag är jag också ledig och jag steg upp halv 9 så jag har hunnit med en del, ska nu fylla ett USB minne med musik åt Daniel och sen ska jag ta en promenad/länk synd när det blåser så mycket och sen 5 tiden åker jag och simmar med Måne och efter det kommer Daniel till mig. Fullspeckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0