< Till bloggens startsida

Tatueringar

Igen är jag inne på det, men nu har jag bestämt mig för att börja med en. Berättar senare när jag är helt säker. Vi har kommit en bit på vägen och tänker ta kontakt med BodyBasics i Kstad här nu någon dag för att diskutera. Ska bli så kul att äntligen fixa något på en.

Annars var det skithärligt att simma idag och efter det skillade vi bara i Näsby och på Teboil en helt underbar kväll, mera sådanna. Kom hem till en 10 tiden så jag missade Top Model men inte Svenska New York Fruar det hann jag se. Men nu ska jag spela Alfapet klart med Emma och efter det ska jag läsa lite bloggar som t.ex. Paows, Dessies, Hugo Rosas och Fokis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0