< Till bloggens startsida

my heart is full of joy

Idag har D och jag varit till Näsby och handlat till olika ställen som När Bok, Agri market, Söderman och Poppis Loppis. På loppisen fyndade jag en mobilställning riktigt nice faktist och den passar bra in i mina färger här. Något annat hittade jag väl inte idag eller D köpte några handskar till mig som jag har velat ha, så tack för dem.

Nu har Måne och jag varit till Lappfjärd till Body Basics och det var skitnice, vi pratade med henne om vad vi ska fixa och sen bokade vi in en tid som blev den 27/10 19.30 så det är alltså nästa Onsdag så vi fick tiden snabbt. Kommer vara skitnärvös när man åker dit, det kommer säkert att kännas ska nämligen tatuera mig på handleden. Men andra har ju överlevt så varför skulle inte jag?



Kommentarer
Karolin från Örebro

Nice! Har själv en tatuering på handleden, ett litet rött hjärta. Det gjorde nog ganska ont!

Är väldigt nyfiken, vad ska du tatuera? :)

Ha en fin kväll!

2010-10-20 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0