< Till bloggens startsida

morgonuppdatering


Gårdagens Spinning låt, funkade jevligt bra att köra rusch till genom hela låten.
Har inte hört något från dessa killar på ett tag men enligt vad jag har hört har de något kontrakt på gång, ska bli spännande för de är ju faktist ganska så bra.

Nu ska jag läsa genom Yrkesprovet för sista gången och efter det ska jag skicka in det, jag säger nog bara att man kan int jobba ihäl sig på en yrkesprovs plan för det är ju ändå huvudsaken att man genomför det praktiska tycker jag i allafall!

PS. Har fixat om Headern lite också som ni kanske ser, är inte 100% nöjd men det får duga för denhär gången.

Kommentarer
Emma

Skiit fin header tycker jaaag :D (Y)

2010-10-21 @ 11:36:14
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Jonå an dågar ju no tärt man ha tröttna på an, haha :)

2010-10-21 @ 12:01:35
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0