< Till bloggens startsida

Morgon

Lyssnar på: Mohombi - Bumpy Ride

Hade tänkt att jag skulle åka ut på en länk imorse men iPoden hade ingen ladd och jag hittade inte sladden i all röra så det får bli imorgon när jag är ledig och ska städa så kanske jag hittar den. Kan nämligen inte springa utan musik, eller kan kan man väl men det är tråkigt. Så den ursäkten blev det idag..

Så det blir att bara slappa nu på morgonen och sen åker jag iväg till praktiken till klockan 13.30, måste in och handla mat före också. Ska vara med en ny person idag, hoppas det går bra och att de visar ungefär lika.

Sitter också och funderar på en fotoprinter men de är så himlades dyra, för den vi har duger nog inte till så avancerade grejer, men kom på att Daniel och dom har en ganska bra en så kanske man ska köpa lite fotopapper och åka dit, måste prova och se.

Nej nu: David Guetta ft. Flo Rida - Club can't handle me


Flo Rida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0