< Till bloggens startsida

L E D I G ♥

Ja idag är jag då som sagt ledig, bra de också så man får något gjort för över helgen när man är ledig hinner man ju aldrig för då är ju också de flesta andra lediga som man ska vara med.

Dagenens S C H E M A:

1. Städa Rummet!
2. Städa Skrubben
3. Städa allstans där mina grejer ligger
4. Åka ut på en länk!
5. Åka och simma med Emma klockan 5
6.Mysa med Daniel med ett Skärgårdsdoktorn avsnitt
7. (Bränna en skiva till mamma om jag hinner)

Det var det viktigaste som ska ske idag. Det värst är att börja nu efter att man har ätit en dunder frukost och ser allt detta kaos, men jag ska skruva upp volymen på datorn och lägga på min spelningslista i Spotify!

Shakira - Waka Waka
Eminem ft. Rihanna - Love the way you Lie
B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes
Eminem - Not Afraid
Train - Hey Soul Sister
Taio Cruz - Dynamite
David Guetta ft. Kid Cudi - Memories
Alexandra Burke - Broken Heels
Basshunter - Saturday
Darin - Microphone
Darin - Lovekiller
och många många fler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0