< Till bloggens startsida

Höstlov

Godmorgon!

Denna helg har bestått av Jobb så jag har inte hunnit med så mycket annat. Men åtminstone har Daniel och jag börjat snickra ihop ett Nyckelskåp som mamma ska få, anledningen till att vi började med det var att vi inte hade något att göra och den gamla nyckelhängaren är skitful för det är en fyr som jag gjorde i lågstadiet. Så nu ska hon få ett skåp, som jag tar kort och visar senare ska nämligen dekoreras också så får se vad det blir till.

Idag har jag inte gjort så mycket heller, steg upp tidigt men inte har jag fått någonting från mig ändå. Men efter detta inlägg ska jag ta itu med yrkesprovsplanerandet, kommer ta några dagar det så. Löjligt när man inte bara kan få jobba som vanligt och de bedömmer en, men nåja så är det med skolan.

men nu några bilder från det senaste:


Hos Daniel finns det kattungar igen, detta är en flicka som är en
halvangora och skulle gärna ha ett hem enligt min åsikt.
Jag vill så gärna ha den men vi har ju som sagt redan 2.
Så om någon annan vill ha den, hör av er till mig!

Kommentarer
Linda

Gud vad söt :)

2010-10-19 @ 11:41:39
URL: http://olindao.blogg.se/
Malin

Ja, skitsöt!

Ta gärna hand om den.

2010-10-19 @ 14:49:25
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0