< Till bloggens startsida

Helg

Fredag: Åkte till Kstad med mamma efter praktiken. Vi gick på marknan och jag köpte en "isbjörnsmatta", en tröja med Ramones och godisremmar. Sen köpte jag också inneskor på Pihjala som jag är riktigt nöjd över. Senare på kvällen var D och Jag till Näsby och hemmamys.

Lördag: Tillbringades på dagen hos Daniel. Kvällen inleddes med Emma och Ciss, vi hade det kul och pratade om det mesta, senare åkte vi till Fagerö där en halv 11-tiden. Där var det skitbra, hade det jevligt bra i disco med trevligt sällskap. Träffade en del människor att snacka skit med och sånt. Hade också en och annan rolig insidens ute på fältet.. haha!

Söndag: Hos Daniel, myys och mat ungefär. Jag åkte sen hem för att möta Emma och vi tog kort och åkte sen till Näsby. Bilder av Emma.



Nu kollar jag Ensam mamma söker och har alldeles nyss kollat på nätet efter Scrapbooking  prylar och har hittat en sida där allt finns så därifrån ska jag beställa. Visar senare när jag beställer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0