< Till bloggens startsida

hate mondays

Ja det gör man väl eller kanske alla?
När en ny vecka börjar och man ser vad man har framför sig är väl det värsta, men denna vecka ska väl gå bra jag har ju höstlov och ska planera yrkesprovet så det blir ju kul eller då inte. Höstlov JA kul Yrkesprov NEJ dra åt hel**. Men när man väl har kommit igång med det brukar det nog gå bra men problemet är ju det att jag skulle behöva börja på med det och ha det klart NU för när jag kommer från ledigheten så då blir det provdags minsann.

Men nu orkar jag inte tänka på det mera.. Ska snart göra mig klar inför dagens simning som blir där en 6 tiden tror jag Måne hämtar mig. Vi ska väl försöka simma 1 km eller kanske mera, får se vad orken tillåter idag. Jag skulle verkligen behöva sätta igång med träningen men som ni vet det är ju alltid något annat som kommer emot.  Men ska hoppas på det bästa ikväll.

Senare när jag kommer hem blir det först Top Model och sen Svenska New York Fruar, det första börjar 21.00 och det andra 22.00 och båda är på TV3

Americas Next Top Model?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0