< Till bloggens startsida

Halloween?

Ojoj, det har varit mycket om och men när Halloween riktigt är men det är denna helg men på Söndag, men de som firar så firar ju såklart ikväll. Vet inte själv om det blir någon utgång, nog skulle man kunna åka ut med några vänner men var ska man åka när man inte är 18? skulle jag ha varit 18 nu skulle jag nog ha åkt till Ollis direkt, för där har de ju dessutmo så att man klär ut sig.

Men vi tar nya tag med Ollis nästa år! Så denna kväll återstår att se var den slutar, har absolut ingen skillnad vad jag gör jag kan lika bra stanna hemma för jag har varit i jobb 6 dagar och nu är jag ledig en och sen blir det en 6 dagars vecka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0