< Till bloggens startsida

a short moment until the happines become eternity

Ja nu har jag varit ute på en promenad och så har jag varit med morsan till affären och banken.
Nu ska jag kolla över lite i min orediga scrapbooking låda och leta fram lite grejer till kortet som farfar ska få, vill att det ska bli ett hemmagjort kort som betyder någonting. Efter det så ska vi äta tortillas här hemma med alla dess fyllningar, namm så gott de ska bli.

Förestän när jag var ute och gick tog jag min gamla mp3 spelare eftersom jag inte orkade ladda iPoden och i min gamla mp3 spelare var det låtar från när jag gillade Bullet for my Valentine, men de är helt okej att lyssna på än idag också så det var en liten glädjeryck på promenaden. Volbeat låtar var det också i massor men det var bara bra för jag älskar dem ännu idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0