< Till bloggens startsida

251010

Steg upp halv 10 imorse och satt först bara på datorn och tog det lungt, sen skulle jag börja printa ut några papper som skulle med till handledarna idag men så funkade först inte min brors dator så jag blev tvungen att ringa och fråga där var felet att man måste dra ur intenetkabeln så startar den och det gjorde den. Sen skulle jag ta ut papprena men då visade det sig att det inte fanns svart färg så det fungerade inte! Ringde till Linn men hon hade samma problem igår så där blev det ingenting heller, sen ringde jag vidare till Emma och där väckte jag henne, förlåt! Men hon hade färg så då blev jag tvungen att fråga farfar om skjuts för jag hade provat med moppen och det gick inte. Så det blev en råddig morgon men när jag hade allt detta klart skjutsade farfar mig till praktiken och där gick nog allting bra.

Så nu ska jag bara kolla TV och ta det lungt och sova, börjar klockan 7 imoegon och har YP, hoppas det går bra men gör det inte det så kan man ju inte gräva ner sig heller, men det är ju inte så kul om man får någon elak kommentar då vill man ju inte så gärna komma tillbaka men nåja får se det då!

Kommentarer
Emma

E va bara bra du väckt me :D

2010-10-25 @ 22:36:49
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0