< Till bloggens startsida

Z U M B A M A R A T O N

Ja idag steg jag upp halv 9 och gjorde mig klar hos Daniel sen efter frukosten åkte vi hem till mig efter mina gymnastikkläder och sen åkte vi och hämtade emma och sen iväg till Kristinestad och Kristinahallen. När vi kom dit var det mycket folk och vi betalade in oss och skrev i lotteri som man måste göra. Sen gick vi in i salen och waow den var stor och mycket folk. Zumban började så småningom och det var skithäftigt, jevligt mäktigt också med över 100 pers. Vi zumbade i 2 timmar och det var tungt, kul och helt fucking awesome. Helt klart bästa Zumban jag har varit på någon gång!

Idag var det meningen jag skulle sova, men jag har inte sovit alls jag har fixat farsdagskort och dylikt. Men efter maten ska jag ligga och blunda en timme eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0