< Till bloggens startsida

Uppdatering

ja ni kan ju undra vad jag håller på med som inte har tid att uppdatera men det är nämligen så att jag har jobbat hela helgen lång och medans jag inte varit i jobb har jag tillbringat tiden med Måne eller Daniel. Så tiden har helt enkelt inte räckt till att sitta här och skriva. Men en helt Okej helg har det varit, känns bra att jobba och tjäna pengar + att man får vuxenpoäng!

ikväll kommer Daniel hit och vi ska väl kolla Beck - den svaga länken ikväll om vi orkar eller rättare sagt om jag orkar. Blir väl säkert 6ans buss imorgon också så man blir ju ganska utkörd..

Får se får se, men nu ska jag fortsätta på denhär "blogglistan" och sen ska jag packa väskan till Vasa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0