< Till bloggens startsida

Sista praktikdagen är avklarad.

Ja då var man sista dagen som praktikant idag då, men på söndag åker jag dit igen för att jobba och få lön.
Idag har de gått riktigt bra där tycker jag man klarar av mycket mera sjäv nu. Men nog om jobb!

Ja idag eller rättare sagt ikväll skulle jag behöva städa och gå ut på en promenad tycker jag men ja vet inte om det blir någonting av det har inte riktigt orken uppe och dessutom fryser jag så jag skulle helst ligga under täcket, men de vill man ju oftast. Ska tända lite ljus och ha det riktigt mysigt och bara snossa på med något smått tror jag bestämt.


Kommentarer
JohannaStenroos

vilken mysig bild :) det var fint med snäckorna :)

2010-11-16 @ 22:45:13
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0