< Till bloggens startsida

Mys

Har nu mys här på internatet med Johanna vi har just varit ut på en promenad och nu sitter vi här med en ansiktsmask av chokla och jag skall snart tvätta bort min. Det är skönt att ha på den eller det späns när man skrattar men annars, den är mot stress vi kollade inte det när vi köfte den men man stressar nog ganska mycket så nog är det bra att ha på denhär kan jag tänka mig.


Men nu ska jag gå och tvätta bort den och efteråt läxor, bloggar och sen cosmopolitan!

Kommentarer
JohannaStenroos

jag har typ med mig kameran över allt :)

jag fotar mer när det är släktträff och annat liknande :) det är roligt att fotografera!

2010-11-17 @ 20:07:59
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0