< Till bloggens startsida

mittiveckandagen igen en gång

Har nyss kommit hem och tänkte att jag skulle gå och handla något att bita på för det finns endast knäckebröd och vanliga produkter här hemma och de vill ja inte ha. Men om jag går nu till boden så kommer jag ändå måsta gå efter 2 timmar igen för att hämta ett paket (möjligtvis) men men får se vad jag hittar på.

Är frusen och ligger under täcket nu och tänker på vad mina yrkesprovsdagar har gått skit egentligen, men vad kan man göra det blir ju alltid så.. ska moja mig här nu och lyssna på:



Har en del jag skulle behöva fixa också men jag vet inte när jag orkar börja, skulle behöva en papperskärare före jag börjar med farsdagskortet och så skulle jag behöva hitta motivationen för det också. Lägga in bilder här, beställa en tid till frissan, hämta ett recept och ja diverse saker men man är ju trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0