< Till bloggens startsida

Julöppning!

Jobbat idag från 7.00-14.00
Efter det hämtade mamma mig och jag gjorde mig klar på 20 minuter dvs. dusch och allt då, hade som tur var väskorna packade så det var bara att plocka med lite smått i förbifarten och sen traska iväg ut när Emma och dom kom efter mig. Åkte fort iväg till Vasa eftersom Emma skulle stå på scen och vara uppställd som lucia och samlas kvart före 4. Nå vi kom dit i passlig tid och kollade på Emma och allt, som gjorde det jättebra tyckte jag! Sen kollade vi runt på stan och där 6-tiden kollade vi på fyrverkeriet från Rewell Centers tak, det var nice! Ingen lame Julöppning i Vasa inte, fart och fläng med mycket folk. Efter allt detta gick vi och handlade lite smått och sen iväg på Bio på Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1, vi hade bokat före som tur var för det var smock fullt! Filmen var superbra, hade nästan inte trott de men den var inte alls lik de gamla, mera ungdomsliknande och mera romantik och drama. REKOMENDERAS!
IP hämtade oss och nu sitter vi vid internatet.. skitkul jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0