< Till bloggens startsida

i'm still counting the days

Igår blev det en lång sovmorgon och sen fixade vi ett program på min dator så nu kan jag bränna DVD filmer igen och efter det gick jag ut på en låång promenad och det var nog det härligaste som hände igår. Senare på kvällen åkte vi till Näsby och kollade runt lite och sen hem för att fixa till Chilitonfiskpajer och kollan Ensam Mamma Söker och efter det Beck - Flickan i Jordkällaren.

Idag har jag även sovmorgon men sov bara till halv 11  så nu har jag ätit en stadig frukost och bara slöat framför datorn, blir att värma upp sig riktigt nu så jag har mod att köra moped, känns lite kallt nämligen.

... En dag i taget det räcker
vänd dig inte om
och sörj det förflutna
bekymra dig inte
för framtiden
för den har ännu
inte kommit
lev i nuet och gör
de så underbart
att de blir värt att minnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0