< Till bloggens startsida

Gonatt!

Ikväll har Emma och jag varit till Becca's och fixat flätor till henne och annars bara suttit och pratat. Sen gick vi hem och började fundera lver maten så vi tänkte vi skulle cykla till ABC och handla Tortillas för det är ju inte så onyttigt, bara brödet. Så vi skulle ta Johannas och Emmes cyklar men då vi kom ut var låsen frusna så vi gick till internatspersonalen då och tog snålskjuts med dem, så det gick ganska fort och så var vi hemma och kokade. Efter det har vi lekt med vårt överfallsalarm som vi fått av IP genom att skoja med lite personer och sånt, dessutom har vi möblerat om lite och ritat lite fina teckningar och satt upp så det ska bli lite finare här i den trista miljön, haha!

PS. Vasa är inte ett kul ställe den här årstiden det är så mörkt och det finns en del skumma typer, så ut själv går man never never!

Kommentarer
Jade

Jo no gar he säkert bra, måst hyörs na närman jo :)

2010-11-16 @ 21:49:43
URL: http://jadedaniela.blogg.seJoo
elin

haha okej(: jag sökte på google massa bara. Jag bestämde motivet innan jag bestämde att jag skulle tatuera mig. så jag behövde inte kolla efter så mycket tatueringar bara efter en bra tatuerare.(:

2010-11-18 @ 21:27:50
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0