< Till bloggens startsida

Godnatt!

Kvällen har gått fort, vi har varit ut och gått och pratat och letat efter en reflexväst som vi helt och hållet blev av med så någon har tagit den. Så det finns nog alla de typer även i en sånhär liten by må jag säga. När vi kom hem började vi surfa runt och kolade på hundar, bilar, lägenheter och allt från himmel och jord. Kom på att vi skulle velat ha en lägenhet i Vasa under studietiden att dela så, men nu just finns inga 2 rummare i Vasa men till sommaren finns det väl, men jag vet inte det kanske nog blir en utödare eftersom det är dyrt och vi är ändå hemma ofta över helger, speciellt jag med min Daniel och dessutom är det lov och praktik, så det blir att fundera.

Men nu ska jag kolla lite på Criminal Minds och sen ska jag gå och lägga mig och sova ut för imorgon är man ledig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0