< Till bloggens startsida

Godmorgon!

Vi vaknade 10 idag och då åkte D hem för han skulle fixa någonting där. Så sedan dess har jag latat mig här, duschat, ätit frukost och kollat över praktikpapprena. Snart ska jag gå och klä på mig och sen där runt 1-tiden ska jag invänta Emmas mamma och så åker vi iväg till Praktikplatsen och fixar mitt vitsord, får se då vad det blir, börjar bli lite nervös nu också..
Igår fick jag föresten ett brev från SOLO ett tackbrev för att jag velat ha några nummer av den tidningen så det var nice, men visste inte riktigt varför det kom men det visade sig sen att Daniels mamma hadde skickat in det så det var ju bra eftersom jag verkligen gillar den tidningen, Frida tidningarna går men de är lite mera barnsliga dom. 

Men nu sticka och sen göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0