< Till bloggens startsida

Fredag

Och jag är ledig, gud så skönt det är! har hittills idag gjort en ljusklykta med snöflingor på, och har nu suttit i rummet och läst lite i några praktikpapper om  diverse saker och haft ljusen tända så det har varit riktigt mysigt. Ska nu gå ner och prata med mamm, kanske åka till boden och handla lite och rösta på LUCIAKANDIDAT NR 8 i BRAGES LUCIA 2010, det tycker jag att ni alla ska göra! Så spring iväg till lådan nu och fyll i en 8 så blir nog allting bra.
Sen ska jag bara slappa och läsa min SOLO tidning som kom hem på posten idag, helst mys dag!
Ikväll blir det hemmakväll och IDOL, håller tummarna för JAY (får se hur det bi med mitt godisuppehåll då, haha)

PS. går inte att ladda upp någon bild på denna dator.. suck*

Kommentarer
Emma

Tack :D Sötis :)

2010-11-19 @ 13:54:26
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0