< Till bloggens startsida

Day 03 – Your parents

Mina föräldrar, mamma Eva är en snäll mamma men kan ha sina bestämdare stunder också men inte så ofta. Med mamma kan jag skratta och ha kul/vara helt urflippad, shoppa kläder och prata om det mesta, jag bor även med min mamma när jag inte är på internatet då. Men vi hör inte till den familjen som reser mycket eller så, mestadels för att mamma aldrig har flugit och inte jag då heller, men nog är hon lite småsugen på en resa någon gång men det blir aldrig av. Men min mamma är nog ändå bäst! Pappa då, om ni läst bloggen vet ni säkert att jag inte har någon, han dog i cancer när jag var år gammal så av honom har jag inga minnen, bara några svaga vilket är synd. Men vi tänker på honom och småfirar även hans födelsedagar och så, så han är låååångt från bortglömd han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0