< Till bloggens startsida

Day 01 – Introduce yourself

Okej nu ska jag berätta lite om mig själv då.

Jag föddes den 14 april 1993, så nu idag är jag 17 år. Jag fick namnet Malin Maria efter några funderingar över alla namn, de tänkte från början döpa mig till Matilda. Jag har mörkt långt hår (föddes med svart) blåa ögon och är ganska kort.
Just nu bor jag hemma i Närpes med min familj helger och lov och övrigt bor jag i Gamla Vasa på internatet eftersom jag studerar till Närvårdare här. Jag går nu andra året på min yrkesutbildning och trivs nog bra i skolan, men skulle helst bo hemma! Jobbar även lite som vårdbiträde över helger och lov när det behövs folk, så därifrån tjänar jag mina pengar just nu. Funderar på att fortsätta mina studier på Novia yrkeshögskola till Sjukskötare.

Mina intressen är att pyssla och måla, scrapbookar så mycket jag hinner och har råd och överlag fixar jag lyktor, kort, och alla de små figurer. Stickar även sockor i massor, benvärmare och vantar, och även någon nalle har det blivit inom min sticksamling. Övriga intressen är inredning, kläder, smycken, musik och förstås umgås jag mycket med vänner och familj och dessutom har jag även en underbar pojkvän som heter Daniel och vi har varit tillsammans i 1 år och 4 månader nu.


Blev samma bild som förut, men internet här är för trögt för bilduppladdning ibland.
Det var allt jag kom på nu, hoppas ni fick något nytt åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0