< Till bloggens startsida

Bokproblem

Nu har jag ett litet problem här, vad ska jag välja för bok att läsa på Modersmål det ska vara en om någon sjukdom och helst nog sann men det beror på de kan ju vara bra ändå.

Jan Guillou - Ondskan
(av denhär finns det även en film, som jag tycker är bra)

Tycker ni denhär skulle vara något att läsa?


Marianne Käcko - Ta livet av mig mamma
(dethär är en bok om en flicka som har anorexi, och detta är ur mammans synvinkel)

Skulle denna vara något?

Finns även MÅNGA andra så kom gärna med förslag och tyck till lite vad ni tycker och om ni kanske har läst någon av dehär!


Malin Tipsar:


Dethär är en sann berättelse om en familj som mister sin lilla flicka i cancer när hon bara är 3 år. Man få följa med familjens liv under sjukdomstiden, lite ur vårdpersonalen synvinkel och det är en grymt bra bok men det tar på känslomässigt att läsa den men den rekomenderas starkt!

Kommentarer
JohannaStenroos

okej :) jag har nästan jämt kameran med mig :D

2010-11-18 @ 22:48:58
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Michelle

Honde ta livet av mig mamma je fittit bra! :)

2010-11-19 @ 14:35:34
URL: http://muchelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0