< Till bloggens startsida

6 veckor kvar

Ja skolan har börjat idag och jag ser inte framemot 6 veckor här jag vill vara hemma och jobba, kan ingen ge mig det i present eller något liknande. Men det blir att kämpa sig nu fram till jullovet, ska nog klara av skolan och alla dessa prov vi ska ha.Har även kommit på att jag ska godisstrejka dessa 6 veckor alltsån fram till julen, för tänk då när julen kommer vad gott det ska vara med godis, då kanske man uppskattar det mera än när man annars äter det typ varje helg. Men det kommer bli skitsvårt men försöka ska man nog, för här gård det ändå ganska bra, för vi äter inga potatisar, pasta eller dylikt här bara kött och sallad.

Men nu ska jag leta upp någon fin text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0