< Till bloggens startsida

Vasadag

Blev det idag, åkte iväg halv 12 tiden och for via malax och bestämde trycket på byxorna och storleken så nu är det bara att vönta tills han ringer i nästa vecka! Sen vidare till Vasa och vi sprang runt i affärer jag köpte ett ljusrosa bikini från Gina Tricot och något annat blev det inte för jag har bestämt mig att jag måste lugna ner mig lite med shoppandet nu. Var och kollade på lite telefoner till elgiganten också men det blir nog att beställa från nätet den är billigare där, men ska åka via Servi-trade imorgon och se så de inte har någon där.
Nu har jag just precis kollat Förkväll och diskuterat lite med min bror och snart skall mamma och jag gå ut på en promenad i det fina vädret och få lite motion för det behöv verkligen nu känner jag! Usch!


Bikini överdelen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0