< Till bloggens startsida

Vappen!

Har inte skrivit på länge nu men har inte haft någon tid eller ork, men nu uppdateringar från helgen!
Fredag blev det förfest hos Johanna sen åkte vi upp med D till näsby och gick runt där på "kollan" och lite sånt, kul var det och mycket dricka. Kom inte hem före halv 4 då eftersom vi skjutsade hem några och blev tvungna att åka upp och hämta Kenneth sen också, kunde ju inte bara lämna honom heller.
Vaknade sådär passligt en 12 och åkte så småningom till mig och jag gjorde mig klar och sen åkte jag iväg till Emmas villa där hon och cissi var då. Vi pratade och kollade på TV sen började vi göra oss klara och cissi sminkade oss. Sen satt vi och några kom och vi funderade att det här kommer inte bli något dunderparty men det blev det nog minsann, folk kom från alla de håll tillsist. Kul fest med mycket alkohol och vänner, bästa födelsedagspartyt ever.
Imorse var det ingen vacker syn när man vaknade, härregud så det såg ut. Började inte städa någon gång heller men vi hade ju typ hela dagen på oss också men det var inte det vackraste man sett. Vi räknade namnen i gästboken och där var det 41 stycken uppräknade :O och + några som hade skrivit flera gånger och så men dem räknade vi inte så alltså minst 41 var där, det kan man kalla party!

Har just kommit hem n och sitter och väntar på att Emma ska komma och hämta mig med vespan och så ska vi åka iväg till Näsby och chilla lite grann. Sen blir det väl bara att packa och gå och lägga sig, jag har nu ingen säng eftersom mitt rum är under renovering så det blir väl att sova med mamma inatt då, haha!

Hoppas ni har haft en rolig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0