< Till bloggens startsida

Uppdatering

Blev inget bloggande igår eftersom jag var i Vasa och tog inte med mig laptopen för en natt. Men nu är jag hemma igen, kom hem klockan 5 satt på med Pika hem så det gick lite fortare. Hittills idag har jag bara ätit middag och suttit här och just nu laddar jag ner och lyssnar på musik från youtube. Håller också på att radera och synkronisera min iPod (har bearbetat min sorg nu, haha) efter att jag raderat allt ska jag tanka den full med musik igen men med NY musik + gamla bra låtar då.
Sen efter det här så har jag i planerna
1. Att måla i rummet
2. Att gå ut på en promenad
3. Hinna in till farmor ett var
4. Sy ett överdrag till mitt objektiv
punkt fem ja då kommer älsklingen som jag har varit utan en stackars natt men ikväll är vi tillsammans igen!

Uppdaterar mera sen har ju långledigt nu i hela 4 dagar!

Rummet under renovering!



Grundfärg

Nu; Selena Gomez - Naturally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0