< Till bloggens startsida

tatueringar

Sitter här nu och funderar över några tatueringar som jag ska fixa i början av nästa skolår.
Ska visa några exempel:

En liknande ros till denna                 Och en sånhär vill jag ha
vill jag ha på min högra axel.             nere på min vänstra fot

Det blir väl ganska dyrt kanske en 150€ eller nåt men vill ha man ha ska man laga som D just sade åt mig också. Vill verkligen ha dessutom när jag såg Lenas (en i klassen) tatueringar idag blev inspirerad och skulle vara en dröm att ha dem i sommar men tror inte det är så bra att fixa när det är såhär varmt, eller vet någon?

Kommentarer
Linn

E no kanske bettär ti lag ti höstin fö e får ju ändå it va na sol på di i början :P

2010-05-20 @ 07:59:04
Malin

Okej, ja gissa nestan he men e sku va så snyggt ti ha i somar :)

2010-05-20 @ 09:52:44
URL: http://malinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0