< Till bloggens startsida

Suck

Fick just veta såhär på morgonkvisten att vi inte har någon timme idag eftersom läraren är sjuk och det är ju bra får man ju vara hemma och lata sig men problemet är det att jag har böckerna och pärmen i skolan så jag kan som inte läsa på prov nu då och det är ju inte speciellt bra alls! Och dessutom ska jag handla en present åt mamma som fyller idag och det går ju inte heller eftersom jag inte är i Vasa och imorgon går det inte speciellt bra heller eftersom vi slutar fyra och jag ska in till stan och läsa på prov.. så nu vet jag inte hur jag skall göra, kan ju nog ta en buss in till stan senare på dagen men det känns ju inte heller riktigt bra för jag vill vara hemma!
Oj härregud snälla hjälp mig någon vänlig själ!

Och dessutom har jag pengarna i D's bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0