< Till bloggens startsida

Sommarlov

som ni nu alla har hört talas om såå mycket.
Men som sagt blev det inget bloggande igår, hann inte och var riktigt trött efter Eurovisions semifinalen del 2 så jag orkade inget annat än att gå och lägga mig då. Så igår var vi och åt med SH09B till Åminne och det var super god sallad, mat och efterrätt så mätt var man som fan. Vi lekte mesta delen av väntetiden på mat, med hjälp av skedar som föll hit och dit så det var inget bordskick alls, men kul var det. Sen efter det kom D och hämtade mig och så for vi till Vasa och packade i saker från internatet + Emma så allting är hemma nu och nycklarna är inlämnade. Kommer inte sakna internatet tror jag men säkert blir det kul när man börjar igen också. När vi kom hem oackade vi upp och sen började vi städa och möblera lite i mitt rum så nu känns det lite bättre, men spegeln, klockan, tavlorna och sånt är inte upplagt ännu men det kommer med tiden.
Sen när vi kollade semifinalen i Eurovisionen så föll Sverige ur! Ganska konstigt eftersom de brukar nog vara med de flesta åren, men tydligen inte detta år. Såklart inte Finland heller men de hade nu så skit låt så då förstår man nog. Men imorgon är Finalen då, skulle nog vilja se den men det kan mycket väl hända det är fest då men måste se.

Laddar upp bilder sen, hinner inte nu måste fixa HEMTENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0