< Till bloggens startsida

Sommar

ännu en sommardag och det är så skönt. Det har varit sommardagar sen i torsdags nu och det skulle nog egentligen vara toppen om det skulle fortsätta några dagar till eller hela sommaren, men ändå klagar man nog på värmen. Senast idag när Emma och jag gick i stan klagade vi för det var svettigt värre. På stan åt vi mat det blev Rax och annars gick vi och kollade på gardinstänger till mig och lite sånt, vi var önda till Minimani på promenad för att kolla men där handlade jag bara en kudde. Sen handlade jag ett svart sängtecke på Hemtex, ni får se allt detta sen när ummet är inrett och klart. När vi kom med 5 över 7ans buss hit till Gamla Stan var vi in och handlade lite mat för veckan också.
Nu när man är hemma är man så sjuk i fötterna, gick ju bara i ballerina såklart så nu är det nog bara soffan, datorn och telefonen som gäller kvällen framöver. Läste just några bloggar och det handla nog mest om deta heta väder som är just nu, men det är ju det bästa när det är varmt.

Nu ska jag kolla runt lite och se om jag hittar någon bra film att ladda ner, tips?


2st ur bandet Tombstone som spelade i Åminne.
Glömde att ladda upp bilder på dem igår, (de flesta är suddiga också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0