< Till bloggens startsida

Solig dag på stan

Har det nog minsann varit idag när man fick gå i solbrillor!.Efter att jag slutat skolan halv 4 åt vi mat och sen tog Emma och jag bussen in till stan och kom dit ganska tidigt och började springa i affärer. Hittade smycken från kappahl som var halva priset, eller vi kom på att Jenny hade skrivit det på bloggen så då gick vi dit och smycken fanns det i massor och alla skulle man ha velat ha men det blev ett armband och några örhängen, visar bilder när jag kommer hem och har min kamera. Sen gick vi till gina tricot och där blev det lite shopping också men jag handlade ett linne/tunika som var rea och kostade 2.90€ så det var tamefan ett bra köp! sen blev det också ett av de vanliga linnena, men det är ju ändå snart sommar så det behövs nog. Jag var även på jakt efter en jacka men hittade dessvärre ingen men kanske de får in mera kläder senare. Träffade på mamma som var i stan också så vi satte på med henne till internatet.

När vi kom hem hade vi ju glömt nyckeln så det blev att gå till Johanna och låna, haha! Såhär annars har vi inte gjort mycket nu bara ätit något smått och pratat och snart blir det duschen och sen sängen som gäller för mig.

Men nu ska jag prata lite med D och sen duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0