< Till bloggens startsida

Sol

Vilken härlig dag alltså, värst då det blåser men nåja man skulle väl svettas ihjäl annars.
Idag har jag målat i mitt rum igen! men den här gången grått så det börjar lida mot sitt slut nu och om allt går enligt planerna blir det att plocka in sakerna på söndag, wuhuu! Laddar upp bilder senare när det är så gott som klart. Längtar så tills jag får lägga upp min Marilyn Monroe klocka av GLAS.
Nu har jag varit i duschen och snart bär det av till Kstad för att se om jag hittar några nya klacka skor, shoppaa! Är på riktigt glatt humör idag och skulle kunna åka till Vasa och shoppa allt men tyvärr har man ju inga pengar så dit for det. Sen när jag kommer hem ska jag GÅ UT OCH GÅ är ett måste för när jag var ut med tjejerna igår vräkte vi i oss lite chips minsann men nåja man måste väl få något pris nån gång också.
Igår var familjen, Daniel och jag in till Farfar som fyllde 75 år, vi satt mest och pratade och åt tårta sen gick vi ut med kusinerna och lekte Måne och Alexander var också med. Vi spelade fotboll så vi blev alldeles svettiga och sen när det bara var D, Jag och Oliver kvar lekte vi lite och jag tog även några bilder eftersom det var såå gullit när min älskling lekte med Oliver som är 3 år.


Sebastian & Oliver

Daniel & Oliver

En söt Oliver!

Nu ska jag skynda mig iväg och fixa håret och lite sånt, hörs senare bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0