< Till bloggens startsida

Slöa

Ska jag göra ikväll framför TV:n, ska bara vänta på D nu och så blir det nog bara chokla + film.
Har just kommit hem från morsdagsfirandet och det gick nog riktigt bra man fick ju veta lite nytt skvaller och sånt som alltid är bra att veta. Mot slutet före vi for hem var vi och kollade på kossorna och jag tog kort av den nya kalven som de hade fått igår på kvällen och före tog jag också kort av hunden Bella.
När vi kom hem har vi bara suttit och har just precis fått klart för oss att vi behöver 2 tapetrullar eftersom det lämnar en liten liten bit på väggen annars, så det kan man ju kalla "harmligt" men nåja sånt är livet. Så nästa helg får jag jobba på med rummet också men efter det så är det väl nog klart hoppas jag och så får vi äntligen sova i rummet igen för ikväll måste vi sova på en madrass inne i ett trångt rum så det är ju inte det roligaste men man överlever väl.

BILDBOMBA




D's villa!




Bella


Arne


Agnes


Axel
som är lite sjuk, han äter inget.
Men hoppas han klarar sig!


Men nu före D kommer hit ska jag packa inför mina 3 dagar i Vasa, behöver inte ha med så mycket då men lite i alla fall. Det ända jag har inplanerat denna vecka i Vasa är att åka och handla en present åt mamma som fyller år imorgon. Får veta senare vad, kan inte avslöja här ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0