< Till bloggens startsida

Provläsning

blir det resten av kvällen eller hit kommer jag väl nog och vänder några varv.
Har just precis cyklat till ABC med Emma och handlat lite men det fanns inte mycket vi ville ha så det blev en smörgås och glass så dagens middag bestod av; potatissallad, smörgås och glass till efterrätt. Känner på mig att denna vecka kommer inte alls bli nyttig eftersom 2 dagar har gått redan med onyttig mat. Man man orkar ju bara inte tänka på att stå och koka mat när man har 3 prov framför sig och varmt väder därute, eller just nu åskar det lite här men nog är det varmt för de.
Sen ikväll efter att jag har läst noggrant ska jag fortsätta att kolla på gamla Andra Avenyn avsnitt, måste passa på nu då eftersom de inte kommer på box, fan! Har klagat över detta förr men jag tycker det är så skit att de inte gör en sådan succé serie på box de skulle nog tjäna på det tror jag! åtminstone jag skulle köpa ALLA.


men nu plugg..
(googlad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0